poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Raport malarski

Zmyłem warriorów i maluje ich od nowa. 3 pomalowanych, 4 zaczęty. 

Do mojej armii dołączyła się piątka rycerzy chaosu i druga piątka konnych grasantów. Rycerze spodkładowani, a grasanci ledwo posklejani.

Jutro jeszcze przyjdzie 10 ogarów, a może pojutrze 5 kolejnych grasantów konnych ale tym razem metale z 6 edycji. Do tego czarownik pieszy, którego przekonwertuje na dyskowca.

No więc jak już dojdą do mnie paczki itp to moja armia będzie wyglądała tak:

_________________________________

Lords/Heroes:

Czarnoksiężnik Tzeentcha na dysku - pomalowany

Core:

12 wojowników chaosu - 4 pomalowanych, poziom 1.

5 grasantów chaosu - sklejeni

5 grasantów chaosu - pomalowani

10 ogarów chaosu - pudełko

20 piesków chaosu z wilków goblińskich - pomalowane, poziom -3 :P

Special:

5 rycerzy chaosu - podkład

3 smocze ogry - pomalowane

Rare:

Bitewny ołtarz - pół pomalowany

Gigant - pomalowany

________________________________

Może uda mi się sprzedać smocze ogry, czyli będzie więcej rycerzyków.

Może też sprzedam ołtarz , jak nie to będę musiał go zmyć i normalnie pomalować.

Giganta też mam zamiar sprzedać lub wymienić, jak nie to mycie go czeka.

No i to wszystko, jutro wrzucę zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz