środa, 2 września 2009

Turniej w Sopocie 1350p single

Tak jak obiecali organizatorzy parówki w Sopocie robią drugi turniej 19 września, tym razem single, te same punkty (1350p.) Mam nadzieję, że tym razem lepiej mi pójdzie tylko muszę sobie załatwić transport. Sztajger chyba również będzie jechał, przynajmniej taką mam nadzieję, pewnie się spotkamy w ostatniej bitwie najpóźniej, bo obaj jesteśmy plewami :D Będzie walka o przedostatnie miejsce.

To zamysł rozpiski na turniej, całą podam po turnieju :D

Caddy, hero na dysku, warriorsi, konne marudy, pieski, rycerze i może smocze ogry, ale nie jestem do nich przekonany. 

No zobaczymy. Muszę się wziąć za malowanie, żeby do turnieju mieć przynajmniej tą większość armii pomalowaną, ale nie sądzę, żeby mi się udało. :)

1 komentarz:

  1. to ja się conieco wypowiem ;)

    Najpierw ogolnie na temat armi - zmniejsz jakoś foty żeby wyświetlała się cala a nie 40-60%. Potem kadrowanie (spora część fotki to tło).

    Btw - widzę że idea raportu malarskiego się rozprzestrzenia :P

    OdpowiedzUsuń